Pitajte
ovde...ili pozovite naš kontakt centar na 011-4500-200
Pokvario vam se uredjaj, hitno vam je potreban majstor. Pronašli ste oglas u novinama ili ste sačuvali flajer koji vam je ubačen u poštansko sanduče sa reklamom: Vršimo popravke 24 časa. Pre nego što pozovete, dobro razmislite šta treba da pitate pre nego što dogovorite dolazak majstora.
Zapamtite: Bolje sprečiti nego lečiti!
VAŽNO: Svaki majstor ima pravo da naplaćuje svoje usluge koliko hoće. Vi imate pravo da birate majstora!
Imajte na umu da ako neki majstor radi 24 sata, moguće je da će njegove usluge biti skuplje od nekog ko ima uobičajeno radno vreme.
Kada majstor koga ste vi odabrali obavi posao i vi pristanete da platite cenu za koju smatrate da je neuobičajeno visoka - nemate osnova da se bilo kome žalite, što ne znači da ne možete da reklamirate uslugu ukoliko je loše obavljena.
Svaka izjava kojom davalac (proizvođač, uvoznik, prodavca) daje obećanje u vezi sa robom, koja pravno obavezuje pod uslovima datim u samoj izjavi i oglašavanju.
Dodatni, voljni korak, kojim se potrošaču mogu obećati posebne pogodnosti, ali isključivo više u odnosu na zakonske odredbe o odgovornosti za saobraznost.
Zakon o zaštiti potrošača ne propisuje obavezu davanja garancije, ali ako je garancija ugovorena, pravno je obavezujuća pod uslovima pod kojima je data.
Garantni list može biti u pisanom obliku, a može i u elektronskom
Treba razlikovati dva pojma: s jedne strane, saobraznost robe ili usluge (warranty, conformity), koja predstavlja zakonsku kategoriju, odgovornost trgovca da roba ili usluga budu u skladu sa uobičajenim radom ili posebnim zahtevima potrošača i garanciju (guarantee), kojom davalac garancije garantuje za svoju robu ili uslugu posebnom izjavom koja predstavlja dodatni, voljni korak, kojim se potrošaču mogu obećati posebne pogodnosti, ali isključivo više u odnosu na zakonske odredbe.
Saobraznost => zakonska obaveza
Garancija => posebne pogodnosti
Možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis ili odneti kod nekog od profesora stručnih za tu oblast na Mašinskom fakultetu kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se sudski utvrdi se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.
Garantni list - isprava u pisanom ili elektronskom zapisu, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke iz garancije, navedene na jasan i čitljiv način, lako razumljivim jezikom, a naročito podatke o:
Zaključenjem ugovora o prodaji, trgovac se obavezuje da potrošaču isporuči saobraznu robu ili pruži saobraznu uslugu koja kumulativno zadovoljava sledeće uslove:
Korisnik usluge može plaćati na sledeći način:
Nema potrebe da zovete telefonom.
Svim korisnicima nudimo mogućnost uvida u našu bazu podataka putem našeg portala, na kojoj su vam dostupne ažurne informacije dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji.
Preko ove stranice možete i direktno komunicirati sa zaposlenima u Korisničkoj podršci putem odgovora na tiket ili putem live chat aplikacije (sa leve strane ekrana na sredini stranice).
Svi korisnici se obaveštavaju putem SMS-a i emaila o toku reklamacije, na broj mobilnog telefona/email adresu koji je korisnik dao prilikom podnošenja reklamacije.
Putem SMS-a korisnik dobija informaciju da je uređaj primljen na reklamaciju, sa brojem tiketa, informaciju da je završena dijagnostika uređaja i po završenoj proceduri.
Za detaljnije informacije neophodno je da korisnik poseti naš portal.
Prilikom dostave uređaja na reklamaciju/servis neophodno je da dostavite sledeću dokumentaciju:
U slučaju da je uređaj nov, korisnik svoja zakonska prava ostvaruje u maloprodaji gde je uredjaj kupljen, a sve u zakonskim okvirima koje nalaže Zakon o zaštiti potrošača.
Pod “ novim uređajem“ se podrazumeva šest meseci od dana kupovine, kako je zakonski određeno.
Više detalja o Zakonu o zaštiti potrošača možete naći na sledećim web adresama:
Radno vreme korisničke podrške:
Ovlašćen servis nije u mogućnosti da vrši zamenu uređaja u garantnom roku u periodu saobraznosti.
Sam servis kao servis se bavi isključivo popravkom uređaja u garantnom roku. U slučaju da uređaj nije moguće popraviti, servis po odobrenju dobijenog od proizvođaca uređaja izadaje Potvrdu o zameni uređaja, na osnovu koje korisnik ostvaruje svoja prava na prodajnom mestu gde je uređaj kupljen.
Više detalja o Zakonu o zaštiti potrošača možete naći na sledećim web adresama:
Zbog operativne efikasnosti servisera kao i smanjenja vremena trajanja servisa, odlučili smo da ne objavljujemo direktne brojeve telefona tehničara.
Svim korisnicima je na raspolaganju telefon za kontakt sa Korisničkom podrškom preko korisnicke podrske: 011 4 500 200.